Obchodní strategie pro váš byznys
Key Account Management

Key Account Management

Key Account Management

Pro výběr zákazníků vhodných pro tento způsob péče existují určitá základní kritéria, jako je velikost obratu a marže, ale i například možnost zajištění tzv. customizace produktů (vytvoření produktu zákazníkovi přímo na míru), velikost předpokládaných či kalkulovaných nákladů pro tento způsob péče atp. Je to širší úvaha o tom, jestli se vůbec firmě vyplatí navrhnout zákazníkovi tento způsob spolupráce. Samozřejmě důležitým aspektem je, jestli by i zákazník viděl přínos v tomto novém stylu spolupráce, jako by byla např. lepší komunikace, jednodušší způsob objednávání, flexibilnější dodávky atp.

Zavedení KAM je přínosné tam, kde se obchodní spolupráce plánuje alespoň v řádech jednotek roků, nikoli jen měsíců.

Pomůžu Vám s analýzou, kteří zákazníci by se hodili pro tento způsob péče resp. obchodního vztahu.

LinkedIn