Akvizice nových zákazníků

Akvizice nových zákazníků Možná jste už zažili situaci, kdy sedíte na poradách a slýcháte, že už nikde nejsou žádní noví zákazníci a ani není žádný nový obchodní potenciál. Už dva nebo tři roky je výsledkem obchodního oddělení klesající obrat nebo kladná nula. Pokud chcete jako firma růst, je na čase …

Key Account Management

Key Account Management Pro výběr zákazníků vhodných pro tento způsob péče existují určitá základní kritéria, jako je velikost obratu a marže, ale i například možnost zajištění tzv. customizace produktů (vytvoření produktu zákazníkovi přímo na míru), velikost předpokládaných či kalkulovaných nákladů pro tento způsob péče atp. Je to širší úvaha o …

Obchodní strategie

Obchodní strategie pro obchodní oddělení Obchodní strategie je poměrně komplexní disciplína a já bych se v tuto chvíli rád soustředil pouze na dvě základní úvahy. Na úvahu o nových a stávajících zákaznících, a na úvahu o přípravě na obchodní schůzku.   úvaha o zákaznících Na které zákazníky se zaměřit a …

Kvalita vztahů se zákazníky

Kvalita vztahů se zákazníky Je to alfa a omega businessu. Možná slýcháte dost často od obchodníků, že tento měsíc už ta avizovaná objednávka konečně přijde. Snad. Co když ale ne? Dostaňte tento proces víc pod kontrolu tím, že získáte přehled o kvalitě vztahů se svými zákazníky. Jedná se o velmi důležitou …

Benchmarking

Benchmarking Je proces srovnávání vlastních výrobků a služeb s konkurencí či s nejlepšími firmami na trhu. Provedu zjišťovací analýzu, která zahrnuje průzkum cenové úrovně konkurenčních produktů, způsoby jejich prodeje, technické a užitkové vlastnosti a v neposlední řadě i úroveň spokojenosti zákazníků s těmito produkty. Kontaktujte mě